Polityka jakości Katowickich Inwestycje SA
Jesteśmy firmą zapewniającą najwyższy standard nadzoru nad realizacją inwestycji, prowadzonych zwłaszcza w obszarach infrastruktury drogowej, obiektów kubaturowych oraz infrastruktury kanalizacyjnej.
Misją Katowickich Inwestycji Spółka Akcyjna jest efektywna realizacja inwestycji na rzecz polepszenia standardu życia mieszkańców oraz pozostałych użytkowników infrastruktury Katowic, największego miasta województwa śląskiego i centrum Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii.
Pasja tworzenia i rzetelność naszych pracowników pozwalają zintegrować Miasto Katowice, właściciela Spółki, z wysokiej klasy wykonawcami dla profesjonalnej realizacji zadań inwestycyjnych.
Politykę Systemu Zarządzania Jakością realizujemy poprzez:
- stosowanie Strategii Działania i zawartej w niej celów z uwzględnieniem kontekstu Spółki oraz zainteresowanych stron, w tym Klientów,
- zgodność działalności z przepisami prawa oraz regulacjami wewnętrznymi,
- przestrzeganie zasad etycznego postępowania,
- reagowanie na możliwe zagrożenia i zarządzanie ryzykiem,
- terminowe i pozbawione wad realizowanie inwestycji, dostaw i usług z wykorzystaniem stosownych pozwoleń i uzgodnień, uzyskując korzystny efekt ekonomiczny,
- utrzymanie opinii godnego zaufania partnera biznesowego, rzetelnego i wiarygodnego,
- zarządzanie majątkiem Spółki oraz unowocześnianie jej infrastruktury sprzętowej, zapewniające wysoką jakość realizowanych inwestycji,
- dobór wykonawców spełniających wymagania zainteresowanych stron zgodnie
z wymaganiami prawnymi, - zaangażowanie wszystkich pracowników Spółki w doskonalenie działań związanych
z jakością realizowanych inwestycji, dostaw i usług, - zaangażowanie wszystkich pracowników Spółki w działania na rzecz zrównoważonego rozwoju w wymiarze gospodarczym, społecznym i środowiskowym,
- zwiększanie kompetencji pracowników, w tym szkolenia doskonalące prowadzące do poprawy świadomości pracowników w zakresie jakości,
- ciągłe doskonalenie wdrożonego Systemu Zarządzania Jakością, w tym skuteczności
i efektywności podejmowanych działań zgodnie z wymagania normy EN ISO 9001:2015.
Potwierdzam, że Polityka Jakości tworzy ramy do ustanowienia celów dotyczących jakości oraz jest zakomunikowana, zrozumiała, stosowana i dostępna we wszystkich obszarach Spółki, jak również dla stron zainteresowanych, w tym Klientów.
Potwierdzam, że Polityka Jakości jest odpowiednia do realizacji zadań statutowych Spółki oraz zgodna z Misją i Strategią Działania Spółki.
CERTYFIKAT dla Systemu Zarządzania Jakością wg normy EN ISO 9001:2015